tisdag 25 januari 2011

Sofias änglar

Min mage svek mig igår och visade sig inte från sin bästa sida vilket har hållt i sig hela dagen idag jag harr legat på soffan med magknip. Gick en promenad med S på eftermiddagen men fick stanna flera gånger pga. magen. Dessutom var jag helt genomsvett när jag kom hem och då gick jag inte hälften så fort som jag brukar. Ja, det är väldigt synd om mig!
Som tur är mår jag inte dåligt i övrigt.
Har inte bestämmt mig än om jag ska bli hemma imorgon eller gå till skolan. Inte alls kul att ligga hemma men inte så kul att ha ont i magen i skolan heller.

Tittade på Sofias änglar innan på femman fick en att tänka till lite. Man ska ta vara på det man har för man vet aldrig vad som händer. Det är ett väldigt fint program med ett fantastiskt budskap.
MEN jag måste ändå påpeka följande: vem fan var inredaren till det programmet?!?!?!
Tur familjen blev glad för det är ju huvudsaken. Var det Sofia som bestämmde hur det skulle se ut också eller? För annars fattar jag inte varför det inte bara var Jonny och Mattias som höll i programmet...
Så då fick jag sagt det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar