torsdag 27 januari 2011

Svensk Maffia

Åkte till banken i Dk efter jobb sen hem till vovven och vi gick en prommis, inte så jätte långt men vi stannade för att träna i vikingsbergsparken. Perfekt störning med högljuda lekande ungar runt omkring. Gick ganska bra faktiskt men hittade inget lämpligt hinder för att träna hoppet.
Förresten är det någon som kan hjälpa mig med hur jag ska få bort att S "flyger" upp på mig med jämna mellan rum o ska leka o biter mig i armen när vi tränar? Hade varit väldigt tacksam för lite förslag.
Nu ligger jag nyduschad i myskläder under en filt i soffan, dricker te och tittar på Svensk Maffia på fyran.
Imorgon är det skola sen ska jag jobba 15.15-21.45 min snälla mamma hjälper mig med Sillen. Är ledig på lördag sen är det ett monsterpass på 12 timmar på söndag, gött!
Min mage gör fortfarande ont, whyy?
Ska koncentrera mig på Svensk Maffia nu sen är den bingen nästa. Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar