söndag 16 januari 2011

Spårat

Sov hos mamma inatt så jag imorse passade jag och Silahs på att ta morgonpromenad hem från Maria Park till vår lilla lägenhet. Vi var hemma en timme och packade om för spårning på Söderåsen. Fan, vi är riktigt flitiga på att spåra lydnaden däremot är ett annat kapitel... Issas mamma kom och hämtade mig och S sen körde vi vidare hem till Isabell och hämtade upp henne och dom tre fyrbenta.
Vi la ett spår var till doggsen och alla fyra var super duktiga.
Imorgon har jag träning på klubben har helt tappat lusten med att gå på den kursen men nu är det bara fyra gånger kvar. Sen ska vi göra lydnadsprov i februari vilket kommer gå åt he----- MEN skit i det. Jag tar det i vår takt och kommer definitivt inte göra en platsliggning med S lös där hans antagonist ligger på samma rad. Nej, det blir inget med det för jag tänker inte förstöra momenten pga. prestige. Så jag får helt enkelt vara den som gör som jag själv vill på det där lydnadsprovet. Hade jag inte haft så mycket stolthet hade jag hoppat av den där kursen för länge sen. Men dom ska inte få rätt, nej aldrig livet för det har dom inte. Det har jag, som alltid annars. :) Haha
Skola imorgon
Godnatt

3 kommentarer:

  1. Hej! Visst är det bra med oss. Med er också hoppas jag?
    Vi följer absolut med på söndag! de bokar vi.

    Kram från oss :)

    SvaraRadera
  2. Så vitt jag vet så är det din hund och du gör precis som du vill. Vem känner inte sin hund bättre än du? Jag hade gjort precis samma sak. Varför rasera något som kan ta "år" att bygga upp igen.

    SvaraRadera
  3. Du har helt rätt Annelie man får stoppa ner prestigen i bakfickan. :)

    SvaraRadera