söndag 26 juni 2011

Jag är inte jätte flitig med uppdateringen men datorn är inte så lockande när solen skiner som den gjort igår och idag. Eller sken den igår? kommer inte ihåg... Iaf igår var ingen jätte rolig dag då ALLA va bakis utom jag så det hände inte överdrivet mycket. Tillslut bestämde jag och Terese att vi skulle åka till Väla när jag hoppar ner till henne som sitter o väntar i bilen så har hon precis tagit reda på att Väla är stängt?! hallå!! Dom har öppet typ ALLA dagar om året tom. julafton, juldagen och nyår. Men midsommardagen är det stängt?! Vad hände? Ja jag vet inte men det blev som ni förstår inget Väla så jag gick upp igen och placerade mig på soffan där jag tillbringat hela dagen redan. Sen gick jag och Silahs hem till mamma där Fia och Erik också va. Vid halv åtta bestämde jag o Jenny oss för att lite vin hade suttit fint så jag traskade hem med Silahs igen och gick sen hem till Jenny. Vi lyssnade på massa gamla roliga låtar o pratade (som alltid) skit. Det va roligt! Idag har jag och Nadde legat och solat vid hennes pool, man kan säga att solen stekte på rätt bra... :) sen gick jag hem till Mamma (nadde och mamma är nästan grannar) vi fikade med erik och syrran och sa hejdå till Erik som skulle köra hem till sthlm igen för att jobba. Sofie stannar en vecka till och ska bo lite här hemma hos mig också, mys! När jag kom hem tog jag lilleman på en runda sen kom Nadde och Emmelie hit, vi har suttit på min balkong hela kvällen och haft trevligt. Jag älskar sommaren och att kunna sitta ute till sent på kvällen. Dom gick hem vid halv elva och jag och Silahs tog oss då en skön liten kvällspromenix. Imorgon börjat mitt schema inte så tråkigt att jobba 4-5 dagar en vecka och TVÅ veckan efter. Visserligen lååånga dagar men nästan semester varannan vecka, sjukt nice!! Nu måste jag sova, godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar