måndag 27 juni 2011

Imorse fick det bli en 45 minuters powerwalk med Sillen i skogen, vi joggade lite tom. ja, LITE sa jag! :) svetten lackade puuh redan halv åtta i morse gjorde sig sommaren påmind, härligt! Klockan fem i nio cyklade jag mitt snabbaste till jobb och där var jag till halv åtta. Det blir långa dagar för Silahs men dagmatte är med honom en timme mitt på dagen runt tolv typ och sen kommer min lillebror i två timmar och håller honom sällskap så det blir lite avbrott. Han klarar det men man får ju dåligt samvete. När jag kom hem mötte jag min syster nedanför som hade varit och handlat till en go middag som hon svängde ihop. Sjukt gott och jag är fortfarande i matkoma såhär 3 timmar senare. Jag äter fast att det tagit stop för länge sen. Bara för att det är gott! :) nu ska syrran snart åka hem till mamma igen och jag ska sova kommer slockna som ett ljus! Godnatt!

2 kommentarer: