fredag 17 juni 2011

Herregud vad trött jag är! Klockan har ringt 03.30 två dagar i rad nu igår sov jag två timmar när jag kom hem sen var det personalfest på Gröningen med grill, vin och brännboll. Men eftersom jag ju skulle upp så tidigt idag så fick jag gå hem redan klockan nio.
Idag har jag bara sovit en kort powernap på 20 minuter så nu är jag ordentligt trött. Imorgon kan man kalla en arbetsdag som börjar 08.15 för sovmorgon.
Klockan sju idag hade jag och Silahs bestämt träff med Emmelie och Vilda för promenad. Vi var ute i över två timmar på en super mysig promenad innehållande bus och passivitets träning. Dom två är så himla söta ihop och har jätte roligt.
Silahs gick en liten promenad med Vilda i kopplet det tyckte han var jätte kul och Vilda fann sig mest i situationen och hängde på.
Halv tio var vi hemma och ni kan ju gissa om Silahs är trött nu...
Strax efter vi kommit hem fick jag ett mms av Emmelie med en bild på Vilda som fått en kraftig allergisk reaktion och svullnat upp i hela ansiktet av något som vi inte vet vad. Dom satt på djursjukhuset och väntade. Stackars lilla Vilda!!! Som tur var satte det inte sig på andningen, hon fick en kortisonspruta så nu hoppas vi att det lägger sig till klockan 03 annars ska dom åka in igen och Vilda får läggas in. Men vi håller tummarna för att det går bra nu!

1 kommentar:

  1. Stackars vilda, men hon va super duktig. Nu sover hon som en stock! Det blir en natt på madrass;) tusen tack Lollo för du är en så superbra vän!! Vilda tackar också med en gosig vilda puss!!

    SvaraRadera