torsdag 30 juni 2011

Sol!!!!

Både igår och idag har jag och Sillen gått powerwalk på morgonen i typ en timme (6,7 km för att vara exakt) och sen har jag cyklat ner till gröningen och solat med Pernilla och Company.
Igår var jag och pappa o köpte hundmat och reklamerade en klänning på indiska. Jag fick 100 kr tillbaka och köpte TVÅ nya klänningar på H&M för dom, jätte söta!
På kvällen käkade jag hos mamma och sen gick jag och Silahs hem och fick då en lagom kvällspromenad.

Silahs kom med sin aktivitetsboll innan och lämnade den i min hand, jag kunde nästa höra honom säga "matte! påfyllning tack" såklart fick han det och så fort den vart tom  så kom han och lämnade den i min hand igen. Antog att han sa samma sak en gång till och eftersom han ber så snällt och till och med lyfter upp den och lämnar över den så fick han det igen. Så söt!

Snart ska jag och min nystekta hud ut och gå tillsammans med Silahs, Emmelie och Vilda.


Kanske bra att jag jobbar i två dagar nu så skinnet får vila lite... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar