lördag 16 juli 2011

Knähunden har nog saknat sin matte idag!

Ingen vidare uppdatering här... I veckan har jag, Jennifer o Jenny varit o käkat på Maria Tapas och druckit lite vin på Docken. Har även varit en kväll på Mogwai (med en massa) men höll mig då till cola och var hemma strax efter nio. Skulle jobba dagen efter.... Fre- sön jobbar jag nästan 12 timmars pass varje dag men nästa vecka jobbar jag bara två dagar :) nu är det iof bara imorgon kvar sen är jag friii :) ikväll är jag hos mamma och var innan borta en sväng hos Steffi och mange där dom drack vin med Nadde. Har fått veta att jag har reserv platser till alla utbildningar jag sökt allt från reserv 59 till reserv 1. Såklart är det där jag är reserv 59 jag VILL in!! Och det kan jag ju fet glömma nu till hösten. Men jag har inte bråttom är ju bara barnet fortfarande. Nu ska jag sova är löjligt trött, godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar