måndag 4 juli 2011

Utgång i lördags

Pernilla, Syster och jag på Bara Vara
Jobbade i lördags, gick hem och började göra mig iordning för kvällen när Sofie precis skulle komma hit så kom ösregnet/åskvädret som nog ingen missade. Men det drog ju över fort och blev en fin kväll ändå! Vi började här på balkongen med litta rose jag hade inhandlat. Sen gav vi oss iväg för att möta upp Pernilla och gänget som firade Andreas på Bara Vara. Ett glas vin skulle det bli? Jag skulle bara dricka tranbärsjuice? Vi skulle vara hemma senast halv två?! Ja, som vanligt blev det inte så men vi hade riktigt roligt! Vi besökte istället även pl, Zoo och Tempel. Det var det där med karaktären...
Kvällen avslutades med att vi fick eskortera vår lillebror hem som varit på kalas?!

På vägen hem möter vi två killar iförda enbart kalsonger dom hade slagit vad med några polare och förlorat vilket resulterade i att dom skulle hoppa i hamnen från Svea. Problemet var att dom nu inte hittade sina vänner som hade alla deras kläder och mobiler. Dom stannar oss och frågar om vi kan hjälpa dom att leta rätt på nummer på luren och ringa deras vänner.
Dom frågar Olle (lillebror) om han har en iphone varpå han svarar
"Nej, jag har ingen iphone men jag har en fart-phone" samtidigt som han lägger av århundradets brakskit!!!!!!!!!!!! Sen säger han iskallt "Jag bara skoja, jag har en iphone"
Vi höll på riktigt på att dö av skratt vi låg dubbla på trottoaren det var helt sjukt roligt!

Roligt slut på en rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar