söndag 10 juli 2011

Sunny day

Igår kväll gick jag hem till mamma, där va visserligen ingen hemma men tycker det är så skönt att kunna sitta ute i trädgården och Sillen kan ligga på gräsmattan och strosa rundor lite. Jag vill också ha en trädgård!!!!!! Imorse gick jag en timmes powerwalk i skogen med Silahs, köpte frallor och käkade frulle med mamma. Sen körde vi till stranden så Silahs fick plaska runt och bada det tyckte han va super skoj! Där vi va är det väääldigt långgrunt och fin botten så vattnet var ljummet. Till och med jag kunde alltså gå i till anklarna! Efter nån timme körde mamma oss hem och Terese kom och hämtade mig vi körde o sola vid Naddes pool och Steffi, Mange och deras två hundar slöt också upp. Solade ett par timmar sen åkte vi hem igen. Ikväll kom Emmelie och Vilda hit det gick väldigt bra tycker jag. Silahs kan dock inte slappna av och när Vilda sen la sig ner gjorde Silahs ALLT för att få igång henne på lek igen. Kommer han lära sig att han också kan lägga sig ner och ta det lite lugnt av sig själv? Ska jag visa honom och isåfall hur? Eller sköter dom det bäst själva? Han är ju inte van vid att här kommer hem hundar i lägenheten och hälsar på. Tips och råd mottages tacksamt! Jag ställde mig klockan 23 o lagade mat att ha med mig till jobb, normalt? Nu måste jag sova ska upp tidigt imorgon sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar