onsdag 27 juli 2011

Igår var jag ledig och bestämde då med TT att det var en bra dag att fika i solen. Vi tillbringade några timmar i solen på Mezzo och gick en runda på stan. Hittade lite på rean :) sen körde vi hem till mig och fortsatte fikandet på min balkong där det var sjukt varmt, gött! Efter att TT kört iväg kom pappa upp en sväng på besök och vi planerade för en eventuell soffa som kanske ska byggas på min balkong. Senare på kvällen mötte jag och Silhas Jenny som kom med bussen från jobb och gick hem till henne. Jenny bjöd på pizza och jag försökte hjälpa henne med pluggeriet. Bra deal! :) Jag o Sillen var inte hemma förrän vid ett lagom nanniga :) idag har jag jobbat och efter jobb hämtade pappa mig och vi körde o köpte mat till Dogge. Nu ligger jag i sängen imorgon ska det knegas igen! Hajhaj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar