söndag 3 juni 2012

Motion

Började dagen med en promenad hem från Maria park. Sen cyklade jag till Filborna och tränade veckans femte och sista träningspass, body pump. Kommer eventuellt inte att kunna använda mina armar imorgon... :) Cyklade sen hem, slängde i mig lite käk, man ska äta inom 30- 60 minuter efter man tränat, det vet ni va?! :) Annars skrämmer man kroppen och då händer ingenting. Jag och Silahs gick till Maria Park efter jag ätit upp och mötte Steffi och Mange med hundarna. Blev en två timmars promenad. Undertiden vi var ute bakade min mamma en rabarberpaj som hon bjöd på när vi var färdiga med vandrandet, mycket gott! Tack så mycket mammi! Jag stannade även på kvällsmat och strax innan åtta gick jag och Silahs hem. Så jag har alltså lätt gått 1-2 mil, minst!!!, idag. Fint! Sprang även hem till Steffi innan kvällsmaten för att låna hennes våg. Men precis som jag misstänkte så hade det inte hänt nått med min vikt. Men det gör ingenting jag är nöjd som jag är nu, resten är bara bonus. Och man ska ju va glad för att jag inte gått upp, speciellt med tanke på hur mycket skit jag trycker i mig dagligen. :) Nu ska jag släcka mina tittor för jag är helt löjligt trött och klockan ringer 05.00 imorgonbitti. Bilder från idag kommer imorgon för alla försvann från inlägget, orkar inte pilla med det nu. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar