onsdag 13 juni 2012

Nattinatti

Har försökt lägga upp videos från utställningsträningen igår. Min syster åkte på att filma lite innan dom körde. Men det gick inte så bra att lägga upp dom från mobilen. Ska försöka imorgon igen på datorn. Idag har jag och Jenny fikat med Jeanette och hennes lilla söta bebis Tilda. Jag la såklart rabarber på vagnen under hela vistelsen i stan. :) Ikväll va jag och pappa nere i Norra hamnen och åt på Perssons. Jag åt parpadelle (stavning?) pasta med grillad oxfilé, det va riktigt fint! När jag kom hem så tog jag S och gick en timme längs havet och gröningen. Nu är vi i säng för det är upp tidigt imorgon och jobba. Förresten idag har jag nog slagit något slags personligt rekord. För idag har jag sett/ mött sex boxrar under dagen. Sju med min egen. Inte så vanligt att man gör det bortsett från diverse hundliga tillställningar. Ja, det var det... Intressant va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar