tisdag 26 juni 2012

SHM

Yes!! Jag kom iväg till träningen, body pump x-press! Ny release var det också, kul! Sen kom Jennifer hit och vi hängde på min balkong. Blommorna börjar växa till sig därute.
Ikväll har Silahs haft lite godissök i lägenheten, han har fått toarulle med godis i och åt lunchen tidigare idag från sin aktiveringspyramid.
Jag har ägnat större delen av kvällen till att övertala mina vänner att vi ska gå på Swedish House Mafias "sista" konsert den 22 november i Stockholm. Sista biljettsläppet imorgon 09.00 och ingen är på. Kul vänner!!! Funderar helt ärligt på att gå själv.
Idag fick jag glada besked om trevligt besök nästa vecka, ska bli jätte roligt och vi håller tummarna för fint väder!
Imorgon är det jobb hela dagen 08.30-18 extra roligt att dom lovat fint väder imorgon? Läge?? Nu är det dags att gå o lägga sig tror jag. Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar