måndag 25 juni 2012

Livrädd







Jag och TT trotsade regnet och satt ute och fikade i det. Blev lite kallt efter nån timme så då gick vi o kolla lite i affärer istället. Jag hittade en jätte söt randig (ovanligt) tröja till mig på rea för 50 riksdaler. Super billigt, ett sånt klipp kan man ju inte bara låta gå förbi en. :p

Blev ju dock ingen träning ikväll och jag skyller faktiskt på vädret för vem fan vill gå ut i konstant ösregn? Ser ju ut som oktober månad när man tittar ut. BLÄÄ!

Ni vet när man blir så skrämd så att man känner hur adrenalinet sköljer genom varje muskel som en varm våg längs hela kroppen. Kroppen är beredd på att springa för sitt liv och man tappar andan. Så rädd blev jag ikväll när jag gick sista rundan med Silahs. En mycket, mycket sjuk människa som såg ut som hon var tagen direkt ur den värsta skräckfilm du kan tänka dig. Med svart hår hängandes i hela ansiktet och kläder släpandes i marken. Plötsligt skrek hon rakt ut i luften, slog, stampade och sparkade på någon som bara hon såg.

Men promenaden slutade lite finare med en rosa himel som speglade sig i den annars väldigt tråkiga och blöta asfalten.

Silahs va lite uttråkad och letade sig genom sin leksakslåda där hittade han ett gammalt ben som plötsligt blev intressant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar