fredag 29 juni 2012

Natti

Skrev ett inlägg igår och laddade upp massa bilder men dom försvann och då gav jag upp. Har jobbat hela dagen 08.30- 20 och Silahs har hängt hos mamma. När jag slutat bjöd hon på middag och vi hyrde en film, En gång i Phuket. Den va väl sådär, helt ok men jag trodde att den skulle vara mycket roligare. Så vet man det. :) Har tränat lite med Silahs, påbörjade ett försök till att lära honom vinka. Gick väldigt bra men när han emellanåt inte förstår vad jag menar så blir han oerhört frustrerad och börjar pipa, morra och studsa, som vanligt. Imorgon är jag ledig och det ska bli såååå skönt! Får se om det blir nått träningspass för min del på kvällen ska jag iaf på kalas och fira Emmelie som fyllt 25. :) Det blir ingen bild idag för jag orkar inte pilla med det nu. Har ni sett att jag lagt till gilla/ogilla knappar under inläggen som ni kan trycka på? Eftersom ni är ganska dåliga på att kommentera så kan ni iaf bara trycka i någon av dom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar