torsdag 7 juni 2012

Mycket nu

Inte mycket till uppdatering men det har inte hänt så mycket heller iof. Har jobbat morgon mån- ons när jag slutat har jag och S gått långpromenader och tränat lite, sen har jag varit död resten av dagen. Idag har jag varit ledig och sprungit på stan först med mamma för att köpa 30-års present till Steffis sambo Mange som vi ska fira på lördag. Och sen med Steffi för att köpa studentpresent till min lillebror. Har varit och tränat zumba idag och ikväll har jag mest förberett lite inför morgondagen då det är dax för studentfest för lillebror och kusin. Imorgon är det full rulle hela dagen, ut på en längre runda med S på morgonen, kl 10 ska jag träna, hem igen och gå en längre runda med S igen, iväg och se när lillebror springer ut från skolan sen ner i stan och se alla studenter. Hem igen ut med S och göra mig iordning för fest. Blir en del ensamhet för S imorgon med lite mer än en timme på förmiddagen sen kanske 2 på eftermiddagen, ska försöka minimera tiden i stan så gott det går. Jag anländer senare till festen än resten av la familia just för att vara hemma med S in i det längsta. Det händer så sällan och det ska rastas ordentligt under morgonen och dagen så det blir nog bra. Även om inte rastningen är "problemet" i sammanhanget utan ensamheten. Fast det är iof ganska korta stunder under dagen. Märker att jag nästan resonerar med mig själv nu i skrivande form... Nu är det marsch pannkaka i säng så att jag kommer upp i tid och orkar med allt imorgon. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar