tisdag 12 juni 2012

Fredagen blev inte riktigt som jag planerat. Min höft samarbetade inte alls och hade sagt upp sig efter att vi dansat zumba på torsdagen. Så det blev ingen träning för min del. Istället for jag, mamma och Silahs runt i hela stan och fixade det ena och det andra inför studentfesten. Lagom till det var dags att åka till Olles skola och se när han sprang ut så öppnade sig himlen och det fullkomligt ÖSTE ner konstant. Det höll dessutom i sig fram till kvällen. Men tillslut klarnade det upp lagom till att solen var påväg ner. Blev en väldigt trevlig och rolig fest trots vädrets inledning. :) På lördagen var det dags att fira Mange och klockan 16 infann jag mig där. Även detta en mycket trevlig kväll men jag var bra trött sen kvällen innan och halv tolv gick jag hem till mamma och somnade sött. Söndagen tillbringades med familjen min syster och hennes sambo har varit nere över helgen. Tycker dom kan flytta ner hit eller jag upp dit, vi får se. :) Måndag var det arbete på schemat och idag har jag varit ledig. Tränade dubbla pass (iw 45 min och core 45 min) man får ju ta igen nu när det knappt blev någon träning förra veckan. Efter träningen gick jag och Silahs ut till mamma där vi skulle äta lunch innan Syrran och Erik skulle köra hem till Sthlm igen. Jag och pappa tog en promenad hem tillsammans genom skogen med Silahs. Jag och Jenny åkte ut till väla vid fem tiden hittade ett par jeans. Mina favvisar som jag köpte för ett tag sen faktiskt, dessutom på rea för 150 kr. Var ju tvungen att köpa ett par till då! Sen hittade jag en cool tröja för 100 kr. Slut shoppat nu!!! Skulle vara flitig och tvätta och busade till det med att skita i att man inte får tvätta efter tio och slängde in en tvätt iallafall. Smart av mig!!!!!! Inte visste jag att dom stängde av strömmen till maskinerna klockan tio, lönt?! Så nu är min ena tvätt inlåst med lite vatten i maskinen. Inte mer med det får starta om det imorgonbitti bara... Så nu har jag hunnit ikapp dom senaste dagarna i stora drag. Är ledig imorgon också och håller tummarna för att solen kommer fram imorgon med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar