måndag 9 juli 2012

Mysig dag i Ystad och Simrishamn med Anna och hundarna












I torsdag var jag och Anna med hundarna i Ystad och Simrishamn, fikade på Bäckahästen i Ystad och gick på en liten marknad i Simrishamn. Åt stekt sill med mos och lingon på en brygga och hade det gott. En mycket trevlig tripp! :)
Var hemma vid 23 och efter 3 timmars sömn gick jag upp för att jobba. PÅ kvällen träffades större delen av släkten på Beach Club. Kusinen är hemma några veckor från Manila. :) Eftersom jag skulle upp och jobba igen på lördagen och jag redan var måttligt trött så gick jag hem innan åtta. Somnade kl. 22 och försover mig lite för mycket på lördagsmorgonen!!! Har aldrig hänt någon gångpå 3,5 år men jag hade sovit för lite i en hel vecka och nånstanns säger väl kroppen stopp... Ajja ingen skada skedd och jag satte ingen i skiten så det var ju tur! Dock lite små pinsamt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar