söndag 1 juli 2012

Igår firade vi Emmelie som fyllt 25 med middag och vin sen blev det en liten utgång på det. Helsing, Mogwai och Sirocco tog bussen hem 02.56, har nog aldrig hänt att jag åkt hem så tidigt. Och det var inte för att det var tråkigt utan alla var nöjda och ville hem. Tackar för en trevlig afton!

Idag åkte jag och mamma ut till Revet och gick en lång promenad. Ja, Silahs ska vara i vila men jag kan inte se någon hälta och han har inte ont. Vi ska ändå till veterinären på onsdag så får vi se vad dom säger. Hoppas på att dom heller inte kan se något!

Det är så himla fint ute på Revet, vi såg graffiti-målningen som 3(?) killar var i full färd att måla när polisen kom... Inte så bra i ett naturreservat. Han som äger marken och kommunen är inte riktigt överens om vem som ska betala saneringen. Sen vet man väl inte heller hur man ska ta bort det eftersom man inte kan använda kemikalier där. Men det var ganska fint ändå, en liten färgklick på den annars bruna sandstensväggen. Vi plockade fläder som vi (läs mamma) gjorde flädersaft av. :)

Imorgon ska jag ta båten 04.50 till Helsingör för att starta upp vår båt, älskar att gå upp mitt i natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar