torsdag 12 juli 2012

Hipp Hipp Hurraaaaa


Idag fyller min lille fis hela 3 år! Tiden går faktiskt väldigt fort (man börjar bli gammal när man känner så) det känns inte som att det är så länge sen som han föddes. Den natten dom föddes drömde jag faktiskt att dom gjorde just det. När jag vaknade på morgonen så fick jag en stund senare ett mms på en hög med små valpar, lycka!
Stort grattis till Silahs och hans syskon på 3-årsdagen och dom som inte längre finns med oss här på jorden tänker vi lite extra på just idag.


Silahs fick clownen i present och anledningen till att han ser väldigt sur ut på bilden är för att jag just plockat fram clownen och Silahs inte fick leka med den utan skulle sitta bredvid och stirra?! Vad är det för stil liksom? Ge hit clownen och dra ut dom där stearinpinnarna ur min tårta! Men när jag var klar med kameran så blidde han så glad igen så, för då kunde man både busa och äta! :)

1 kommentar:

  1. Grattis Silahs! Det är inte klokt vad tiden går redan 3 år.

    SvaraRadera