torsdag 23 augusti 2012

Mycket nu

Eller jag har egentligen inte så mycket att göra just nu men det är mycket som snurrar i huvudet. Har fyra dagar kvar på jobb sen är det finito och skolan börjar. Inte finito för alltid, ska ju jobba lite men ändå schemat tar slut. Jag ska ner i Lund med mamma o pappa i helgen och kolla vart jag ska vara första dagen den 3 september som för övrigt är min födelsedag (25!!! Ganska gammal....). Eftersom jag fyller år ska även det firas med vänner och kräftskiva på lördagen innan. Nu på söndag ska jag och mamma till trädgårdsgrejset på Sofiero. Jag lurar på att ställa ut Silahs i Lund i slutet på september och den 8-9 ska jag hänga på sofieros hundutställning, båda dagarna! Det är min tradition som jag själv eller med kompisar gjort varje år. Jag måste ringa CSN och fråga när man får csn kortet så att jag kan köpa tågkort och jag får absolut inte missa det elektroniska uppropet till skolan för då blir jag av med min plats. Måste även åka ut till team sportia och kolla nya dojjor för pengarna jag fick tillbaka för dom trasiga om jag inte kan få mina pesetas i handen? Ni ser, det snurrar en del därav låg prio på bloggen. Glömde en sak, måste till bibblan och hämta böckerna som dom beställde hem till mig. Nu ska jag sova, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar