fredag 17 augusti 2012

Fredags kväll

Imorse stack jag och Silahs ut och joggade 4 km. Resten av dagen har jag spenderat solandes på min balkong och läst i en av böckerna till plugget. På eftermiddagen åkte jag och mamma till Väla och jag reklamerade ett par skor som gått sönder. Ett par gympadojjor för 1600 ska faktiskt hålla längre än 4 månader. Dom skulle ringa till asics och sen ringa mig på tisdag och säga om jag kunde reklamera eller ej? Ee ok? Ajja jag gick bort till Stadium och köpte mig ett par nya pjux, Nike har glömt vad dom heter. Men det är sån med jätte tunn sula typ inspirerade av five fingers-dojjorna. Dom är super sköna verkligen men det kan nog hända att man får lite ont i början för att man är så van vid all stötdämpning som man brukar ha. Men det blir säkert bra. :) Jag och Silahs åkte med mamma hem till henne och på kvällsrundan träffade vi Lina och hennes söta Boxerflicka Thea. :) Har mest käkat kräftor hos mamma resten av kvällen. Imorgon är det jobb. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar