torsdag 16 augusti 2012

Ärenden

Silahs och jag gick en lång runda imorse i skogen och sen ner till stranden för att bada i havet utan påhälsningar av brännmaneter. :) Har även uträttat andra viktiga saker idag såsom ringt viktiga samtal, fikat med Terese, lånat böcker på bibblan till plugget, käkat pizza i parken med Terese och gått en kvällsrunda i skogen med S. Man hinner med mycket när man är ledig... :) Har sett att flera av mina vänner har fyllt sin kvot med bilder här på blogspot. Det gjorde jag också för ett tag sen men har hittat en genväg genom att enkelt söka på google. Ska försöka skriva imorgon om hur jag lägger upp bilder utan att störas av en ruta som säger att minnet är fullt. Man behöver alltså inte radera bilder eller göra en ny blogg, om man inte vill det då alltså. :) Men innan jag skriver om det ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar