söndag 26 augusti 2012

Sunny sunday?!

Blev inget Sofiero för min del idag. Efter träningen cyklade jag förbi arken zoo som precis flyttat till nya lokaler. Där är ganska stort nu. Köpte lite tugg till Silahs, frysta märgben, grishuds rullar (uuuhh) och en lamm fot (ännu mer uuuh). Foten fick S när jag kom hem och när han ätit färdigt ser jag att där ligger splittade vassa benbitar kvar. Blir lite nervös för sånt men jag kan inte göra nått åt det nu. Dom får ju gärna upplysa om att det finns ben i nått som bara ser ut som torkad hud... Vädret har visat sig från sin mindre smickrande sida idag så jag valde att storstäda istället för att hänga på Sofiero. Så nu är här skinandes rent annat än vad man kunde kalla det innan... :) Tanken var att jag och S skulle på en mega promenad idag men som sagt vädret... Mamma kom och hämta oss på eftermiddagen så åkte vi ut till henne för söndagsmiddag. Gick en timme i skogen innan maten mellan skurarna eller ja det började såklart regna igen när vi va ute. Vid åtta cyklade jag och Silahs hem igen och nu har jag gått o lagt mig, morgonvakt imorgon. :) känner redan hur träningsvärken börjar smyga sig på efter dagens body pump, fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar