onsdag 5 maj 2010

Balkonglådor och matte

Har inte hänt så mycket idag, gick en promenad som vanligt med Silahs imorse sen började jag städa. Har nog aldrig städat så långsamt som idag. Var färdig vid tre...
Tömde mina balkonglådor (6 st) för att nu ska det plantas! Gjorde även hål i lådorna idag, blev översvämning i dom några gånger förra året. Skulle köpa pelargoner på Maxi, förra veckan hade dom 8 st för 139 kr o eftersom jag behöver minst 18 st till bara balkonglådorna så tyckte jag det var perfekt. Såklart hade dom inte kvar det erbjudandet när jag och mamma var där idag. Får väl åka ut till plantagen eller nått sånt istället.
Har ångest över att jag inte tar tag i det jag måste göra.
Jag måste plugga upp mina betyg, har inte öppnat matteboken på hur länge som helst. Trots att jag lagt fram den flera gånger.
Jag måste ta tag i körkortet vill ha det NUUU, har dock anmält mig och mamma till handledarkurs så vi kan övningsköra.
MEN jag måste ha giltlig legitimation med mig. Och jag har aldrig varit och fixat nått riktigt legg utan sprungit runt med mitt pass. Vilket har gått ut.
Så jag är väl körd där så länge jag inte ringer och drar en snyftare, det kanske funkar?
Imorgon är det jobb som gäller börjar 6.30, blää!
Men skönt att sluta tidigt.
Så nu ska jag hoppa i bingen, nattinatti!

2 kommentarer:

  1. Håller med Silahs att rosa är för tjejer, denna färgen är mycket bättre.
    Kanske Du skulle ha både rosa och grönt, riktigt häftigt:)

    SvaraRadera
  2. Han leker för mycket med den där bollen. Ögonen har ju samma färg som den! :)

    SvaraRadera