måndag 31 maj 2010

Update

Får la skriva lite här, har inte hänt så mycket senaste veckan. Har jobbat och varit på besök på en folkhögskola. Lillebror har fyllt hela 17 år och jag har varit mega trött hela veckan. Har gått upp tidigt nästan varje dag och somnat sent. Och tidigt menar jag inte 7 utan 4-5... Har iof varit ledig varannan dag men då har jag också varit iväg. Igår körde vi veckans sista pass på 11 timmar, det är verkligen lovely!
Så är det ibland. :)
Har även gått och blivit lite förkyld, synd om mig...
Ikväll har vi slutprov på kursen, hoppas verkligen på att Silahs är på sitt samarbetsvilliga humör så vi klarar det och kan börja med tävlingslydnad 1.
Håll era tummar och tår!
Har precis beställt en stol som ska med på kommande utställningar. Lyckades inte tjata mig till en i Lerum. Förstår inte varför jag brukar alltid vara lyckosam med mitt tjat... Hon måste varit hård som sten. :P
Men nu har jag iaf köpt en så den kommer väl i dagarna.

Jag är sugen på att shoppa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar