lördag 22 maj 2010

Veckan

Silahs ville bara vara med på foto idag om pinnen också fick va med.
Poesing i nya klänningen , med baggyjeans på...
Äntligen kom den men vart tog mina converse vägen som jag beställde innan klänningen?
Du kan inte taaa mig!
Min vän som höll mig sällskap när jag väntade på bussen till jobb 05.30 imorse. Morgonpigg pippi!

Nybadad och utslagen hjälte. Bäst att vila inför morgondagens utställning...


I torsdags gick jag och Silahs till parken för att träffa Pernilla och Emma som satt och grillade korv.


Igår, fredag, var jag och mamma i Malmö. Jag var hos läkaren sen gick vi i affärer och käkade lunch, mysigt!
Idag har jag som sagt jobbat och slutade två. Det är det bästa med att jobba morgon. Var ju huuur varmt som helst närmre bestämt 30 grader på min balkong. Så som alltid brännde jag mig, inga konstigheter det är rutin på det. Imorgon ska vi upp i ottan igen dock ej för att jobba. Nej, för imorgon åker vi till Lerum och ska springa vänstervarv. 06.15 kommer Gunilla och hämtar oss.
Håll tummarna!


1 kommentar: