onsdag 6 januari 2010

Miniräknare

Har varit iväg lite ärenden med Terese idag och har bland annat fått sålt mitt gamla nintendo 64 till en kollega. Fikade med T, Pernilla o Steffi åkte sen hem till mamma igen käkade och gick ner till Hemmakväll (själv, utan hund) och hyrde en film, Nothing Like The Holidays fick det bli. Har varit ledig lite för länge nu, får ta och ringa imorgon och se om jag kan få jobba någon dag. Tio dagars arbete i månaden så är man hemma, hur fint är inte det? Det är alltid taskigt med tider i Jan- Feb så det är bara att hålla tummarna att man får så det går runt. Annars får jag väl råna en bank eller helt enkelt vinna drömvinsten. Kanske ska sluta tjata om den och börja spela istället?

Nu ska jag sätta på filmen och slänga mig på soffan.

Kanske ska ta och plugga lite matte imorgon? Kan ingen frivillig göra det åt mig? Det är bara så tråkigt! Men någon har bestämt att man måste kunna mer än plus, minus och delat. Förstår inte poängen? det finns ju miniräknare.



2 kommentarer:

  1. Följer gärna med dig och rånar banken, januari är ingen rolig månad.

    Känns som om alla räkningar kommer då.

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror faktiskt att alla mina räkningar kommer nu i jan, ska bli spännande! Vilken bank har mest pengar då? Måste ju få ut så mycket som möjligt av det... :P

    SvaraRadera