tisdag 11 maj 2010

Blev en helrunda ändå... :P




Blev ändå en helrunda i lördags, var hemma halv fem... MEN jag mådde för en gångs skull inte som en råtta dagen efter. Gick upp tio för vi skulle iväg på kennelträff hos Gunilla och Anders. Tipsrunda, stafett, fika, boxerrace och grillning, trevligt! Berit höll låda och visade sin groda på skinkan, haha!
Roligt att se lite kullsyskon och andra vovvar från Gunilla och Anders.
När vi kom hem var vi alla helt slut. Jag hade ju knappt sovit något på hela helgen och inte innan helgen heller eftersom jag jobbat dom ljuvliga morgonpassen.
Jag somnade redan klockan åtta vaknade till vid elva och sov till halv åtta på morgonen, nice!
Igår (måndag) bjöds det på hundkurs, gick väl helt ok faktiskt.
Har varit och fixat nationellt id kort idag, ska snart ner i stan. Har även äntligen fått tummen ur och adressändrade igår, på tiden eftersom jag flyttade hemmifrån för 1,5 år sen!
Nu ska jag bara lyckas öppna mina matteböcker, jag vill inte!!!!!!!!
På lördag är det handledarkurs för övningskörning som står på tapeten. Äntligen!
Bilder från kennelträffen kommer, men dom är hos mamma eftersom det var hennes kamera det fotades med.
Nu ska jag käka och sen dra ner i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar