söndag 23 maj 2010

Lerum

Sillen med sin älskade boll.
Tog inte så mycket bilder, men en kan man ju bjussa på.
Berit trivs bäst bakom kameran?
Hemma från en bra dag i Lerum. Klockan 06.15 kom Gunilla och hämta mig, körde till Ängelholm och mötte upp Berit och Camilla. Vi fyra och två hundar (Silahs och Nixon) fortsatte tillsammans i Berits bil till Boxerspecialen i Lerum.
Vi kom på en femte plats och Nixon blev BIM valp!
Silahs kritik kommer när Gunilla tolkat den... :P
Jag blev väl inte överdrivet nöjd med vår placering, men tydligen ska jag vara det... ;) Man kan ju inte alltid vinna, höhö.
Stort grattis till Berit och Nixon!!
Jag vann en 4 kg royal canin påse i en tävling som dom hade, så nu kan Silahs få mat någon dag till.
19.00 kom vi hem och är ganska slut i rutan nu. Tack för en mycket trevlig dag och vi tackar även för mycket färg i ansiktet, nattinatti mina vänner!

1 kommentar: