torsdag 13 maj 2010

Första inlägget från mobben

Helsing öppnade sin uteservering igår så där satt jag, Micke och Pernilla och drack vin. Vid ett- halv två gick vi hemmåt. Jag vaknade inte förrän halv elva idag!! Inte så likt mig faktiskt menmen, gick en runda med silahs sen gjorde jag mig iordning och gick hem till Pernilla. Min kusin var där för att få hjälp med att sätta i extensions (stavning?). När dom var färdiga satt vi och snackade lite och tittade på djurpolisen på animal planet. Vilka vidriga människor det finns som gör så fruktansvärda saker mot djur!! Usch, mår alltid lika illa efter jag tittat på det programmet. Jag och Pernilla gick sen hem och hämtade Silahs och gick en lång promenix i vårt vackra vårväder? Som det bjuds på här i skåneland.... Tränade en stund vid pålsjö slott sen gick vi vidare. Snackade lite med hästarna som hade vårfnatt i hagen. Bäst var när en arab sparkade backut och pruttade JÄTTE högt, då höll jag såklart, mogen som man är, på att dö av skratt! Han tog nog i lite väl där! Hahaha påvägen hem stannade vi vid pålsjöpaviljongen och åt varsin våffla. Så himlans gott! Traskade hem till mig och läste genom lite på diverse bloggar. Vi skulle beställa sushi men där va stängt?! P gick hem och jag åt pizza istället, inte alls lika gott. Imorgon ska jag jobba. Och nu måste jag släcka lampan och sova. Har skrivit detta inlägg på mobilen så mina tummar ramlar snart av. Får se om det blir något av detta inlägg överhuvudtaget. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar