tisdag 22 juni 2010

Favvisarna!

Jag måste ha världens duktigaste hund!
Jag menar, vilken hund plockar upp sitt ben som han har lagt utanför leksakslådan och lägger det där det ska va? Jag har då aldrig sett någon (förutom när det är på kommando).
Innan idag lade han tillbaka en leksak innan han plockade upp en ny.
Det är vad jag kallar väluppfostrad!
Favoriterna just nu är en tennisboll som vi hittat i skogen och den pipande kossan.
Den pipande kossan var däremot inte min favorit imorse... Trodde jag skulle få spader!
Silahs brukar jag få tvinga upp på morgonen, vet inte vad som hände med det idag?

Imorgon och på torsdag ska jag jobba, har mutat min lillebror till att hjälpa mig med Silahs.
Funderar på att skaffa dagmatte, frågan är om det finns någon som motsvarar mina förväntingar och krav? Handlar iof bara om att gå runt huset och sen hålla honom sällskap här hemma. Men man släpper ju inte in vem som helst, dessutom får inte vem som helst passa min hund... långt ifrån... Man skulle haft en arbetslös kompis som inget hellre vill än passa Silahs. Haha! Var finns dom?

4 kommentarer:

  1. Förstår ditt dilemma. Inte lätt att lämna bort sitt hjärta, även om det bara är för några timmar. :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan passa sillen, Får man lön också?:P

    SvaraRadera
  3. Haha ja man får lön, sugen?

    SvaraRadera
  4. Vad duktigt av honom, får jag lära min lilla tös när hon kommit hem ;D . Kika in & kolla på vår hemsida vettja!

    SvaraRadera