måndag 7 juni 2010


Imorse åkte jag och Silahs med mamma till hennes nya kontor för att se hur det såg ut. Fint tyckte jag, sådär tyckte Silahs som valde att pinka på hennes kruka som stod på golvet. Haha hjärnsläpp? Han kissar INTE inomhus och har heller aldrig markerat inomhus.
Sen åkte vi och handlade på ÖoB, jag älskar att handla där. Hittar alltid massa skit som jag tror mig behöva. Silahs fick en frisbee och 4 koner + en boll. Konerna tänkte jag att vi ska ha när vi tränar själva. Om jag ska va helt ärlig kommer jag nog aldrig ta med dom ut. Men man vet aldrig!! Nu har jag dom ifall jag någon dag kommer på att jag måste ha sånna!
Efter shoppingen åkte vi till söder "där dom har den bästa falafeln i hela stan" om mamma får säga det själv. Jag åt en kebab, den satt fint i magen!
Regnet har öst ner hela dagen, jag som trodde sommaren hade kommit och var inställd på att jag skulle sola hela dagen. Det blev inget med det. Blev faktiskt inget med nått, satt och väntade på uppehåll hela dagen och tillslut kom det! Klockan fem... Gick en långis med Sillen sen har vi bara slappat.
Imorgon är det jobb som gäller. Nu tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar