lördag 12 juni 2010

In the club

Det är absolut någon som inte kan läsa innantill i detta huset jag bor i. Efter förra helgen satt där en prydlig lapp från hyresvärden angående festande, respekt och ljudvolymer. Och nej, det var inte jag som ringde och klagade. Jag knackar faktiskt hellre på, vilket jag för övrigt gjort några gånger. Det roligaste var att den som oftast är skyldig i detta huset blev anklagad för förra helgen också. Bara det att han inte ens varit hemma, tur för honom att hans pappa är fastighetsskötare här, annars hade han åkt ut.
I alla fall ovanför mig är dom antingen blinda, dyslektiker eller döva. Dålig musiksmak också.
Hon har snart gått genom parkettgolvet med sina klackar, rätt va det är så kanske hon kör en kaffe reklam och trillar ner i min lägenhet?

PS. När jag har balkongfest i sommar då får jag spela hur högt jag vill och hur dålig musik som helst! :P

Just nu bjuder min kära granne på "everybady in da clöb get tipsy". Herre min skapare, ge mig nåd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar