lördag 26 juni 2010

Midsommar

Midsommarafton började med att jag och pappa åkte till Helsingör. Gick en sväng där och jag hämtade min lön.
Sen var det hem och gå en långis med Sillen.

Midsommarafton skulle vi (Steffi, jag, Frida, Mange och tre vänner till honom) egentligen fira i stugan men ändrade oss i sista sekund. Istället var vi i Steffis föräldrars lägenhet i Norra hamnen. Åt och drack gott, satt och snackade och hade trevligt. Någon majstång blidde det inte i år, hann faktiskt inte med det.
Vi skulle inte ut men det vet vi ju alla hur det slutar när man befinner sig i stan.
Kul hade vi iallafall och dansade hela natten lång!

Idag träffades släkten hemma hos pappa i hans nya lägenhet. Vi gick senare ner allihop och åt på Bara Vara. Väldigt trevligt och sjukt gott. Pasta Oxfilé satt fint i magen!
Vid halv tolv kastade jag dock in handduken, stackars Sillen var ju hemma själv.
Bäst av allt var att Johanna och Tibbe är nere från Sthlm med lilla Felicia så nu har jag äntligen fått träffa henne. Så himlans söt och liten!

Nu ligger jag här i sängen och klockan börjar närma sig två. Är väldigt nöjd med att jag överlevt denna dagen. Nej, så farligt har det inte varit men nu förtiden kan man ju knappt dricka ett glas vin utan att känna det dagen efter. Börjar bli gammal tror jag... :P

Imorgon ska jag jobba, börjar inte förrän två, skönt!

Fick en hårddisk av pappa i midsommarpresent, det var precis vad jag behövde. Har varit lite nervös för att min dator skulle braka och alla mina 10.000 bilder försvinna. Men nu är dom i tryggt förvar!

Världens sötaste!!

Kameran var med igår men tog inte en enda bild. Däremot kommer man inte undan med mycket nuförtiden när vi har Facebook. För där låg den här vackra bilden på mig, Steffi och Ella.

2 kommentarer:

  1. haha fruktansvärd bild! Måste sluta dricka... HELT!

    SvaraRadera
  2. det är skoj när man kör så där spontant :) ser vad som sker

    SvaraRadera