måndag 7 juni 2010

Så kom lördagen!



Ja så kom lördagen då jag, Jenny och Jennifer skulle dricka lite vin och gå ut sväng på stan.
Vet inte vad som hände med lite vin och heller inte med en "sväng på stan". Roger, som också jobbar med oss på båten, cyklade förbi nedanför Jennifer. Han bjöds upp och sen började det drickas på riktigt. Alltså Rogers fel... :P Grundade på Pl sen vet jag inte vad som hände?!
För det är inte lugnt att vi va på Harrys, jag vägrade först gå in där, fick tillslut ge med mig. Vilket senare resulterade i att jag och Jennifer stod och dansa på nån "mur" runt dansgolvet. Ja, jag är glad för att jag inte känner någon där inne. Eller gjorde jag det?
Kul hade vi iallafall! Söndagen var inte riktigt lika kul, Jennifer trillade in till mig med en pizza i handen vid tre. Gick sen genom kvällen 75 miljoner gånger och försökte reda ut begreppen. Kom fram till efter tre timmar att vi faktiskt hade skött oss ändå.
Mamma kom och hämtade mig och Silahs på kvällen och vi grillade hos henne. Efter middagen blev det film och jag och Silahs valde att sova över. Orkade inte ta oss hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar