onsdag 2 juni 2010

SOOOOLLL!!!!


Äntligen kom den fram! Har varit riktigt varmt idag, höll på att svimma när jag gick morgonpromenaden med Sillen. Inte så konstigt kanske eftersom jag hade vindjackan på mig. Trodde inte att det var såå varmt. Såklart så skulle ju jag jobba idag, eftersom det var fint väder!
Förhoppningsvis så håller detta i sig nu, hoppas hoppas hoppas!
Lillebror ställde efter många om och men och en del mutor upp på att gå hem till Silahs vid tre. Mamma åkte och hämtade dom efter någon timme och körde hem till henne.
När jag slutat vid åtta åkte jag hem, duschade och satte på mig myskläder. Satte mig på cykeln och styrde mot Maria Park och mamma. Jag och Sillen ska sova över här, jag jobbar morgon imorgon. Så då är det så himlans bra att min snälla mamma kör hem Silahs när hon åker till kontoret. Blir inte så många timmar ensamhet för min lillfis då.

En tanke slog mig när jag var påväg hem från jobb. Varför vill folk ha överviktiga/feta hundar? Jag kan inte förstå det, ser dom inte hur hunden ser ut eller vad är det frågan om?
Går dom inte ut med sina hundar på vintern eller när det regnar, utan släpar först ut dom när solen skiner?
På vintern stöter man ju faktiskt inte på otroligt mycket hundar i skogen. Men så fort det är lite bättre väder så verkar alla helt plötsligt ha hund. Why?
Sen behöver inte hunden äta kanelbulle bara för att husse/matte gör det.
Silahs har fått smaka en ostbåge en gång och det vill jag lova var inte av mig. Det var av mamma och jag såg det med egna ögon men hon förnekar det en idag. Haha!
Jag har då aldrig sett en varg med en OLW påse i munnen.

2 kommentarer:

  1. Nä inte jag heller men en katt med en OLW påse kan du få se hemma hos mig ;) KRAM

    SvaraRadera
  2. Den där ostbågen som du tror dig ha sett mig ge Sillen är nog en synvilla. Som upp kommit när du har legat i min soffa full stoppad av det samma med fingrarna fulla av ost doft och drömt dig bort till OLW-landet.
    Din Mora! ;)

    SvaraRadera