söndag 25 juli 2010

1, 2, 3, 4, jag är en partymyra!

5, 6, 7, 8, nu ska vi shotta! Nej, för det ska vi inte, jag har knäckt koden, fått fram lösenordet och det är att man ska helt enkelt inte shotta!
Efter att ha stått och lockat peruken i 1,5 timme, ja det tar så lång tid att locka mitt hår, så gick jag och mötte Pernilla för en utgång.
Vi gick till Hampan och sen vidare till Docken och mötte upp Frida och Elin.
Steffi och Terese slöt upp dom med.
Jag och Pernilla gick bort till Madame Mustache och tog en öl med min syster, Erik och deras två vänner.
Här hade även Emma tagit sitt förnuft till fånga och kommit ner i stan för att svänga di lurviga.
Bort till Zoo bar och mötte upp dom andra igen, sen vidare till Cardinal.
Och där kan man ju lugnt säga att vi steppade, hela natten faktiskt. Vältränad som man är så har jag faktiskt lite känningar i benen idag efter detta. Men vi hade sjukt kul!
Jo, det där med shotten, drack bara en igår och jag mår prima ballerina idag. Och då menar jag inte att det är för att jag drack en shott utan för att jag inte drack fler.
Avslutade kvällen med en pizza från bomb.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska nog ligga på soffan och inte göra ett skit. Nadde som varit i Santorini en vecka är påväg hem från Sthlm nu, så ikväll hänger jag på låset där!
Hej på Er!







Det finns inga ord. Jag tänker på dig och din familj. Jag är här för dig närhelst du behöver, det vet du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar