måndag 5 juli 2010

Ledig dag

Har varit och solat med Steffi i Vikingsbergsparken idag.
Var hemma vid halv fyra pillade lite här och var ute med Silahs. Nu ikväll har jag varit hemma hos Steffi som gjorde slingor på mig. Blev jätte fint! Är riktigt nöjd, nu är utväxten borta och jag är blond och sommrig haha.
Har ju även börjat få lite färg av solen nu, så skönt!
Imorgon ska jag jobba till fem sen är det fest för då kommer allas våran Nadine hem! Vi ska ha så himlans roligt.

Förresten idag klippte jag alla Silahs klor på framtassarna. Med lite lek mellan varven, vad gör man inte för sin pipande ko?!
Jag blev riktigt nöjd, inget bråk och inget tjaffs haha!
Klorna på baktassarna behöver jag nästan aldrig klippa, dom slipar han ner så bra själv när han drar i kopplet...
Smörjde in tassarna i hans tassalva också för dom är så torra.

Nu ska jag titta på Sex and the city och somna gott till det.

Jag längtar till imorgon kväll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar