torsdag 22 juli 2010

Världens finaste vovve!


Nu ligger jag här på soffan och glor på Sex and the city och pillar på datorn. Har jobbat hela dagen men började inte förrän kvart i två så jag hann med en lång runda med Silahs först.
Eftersom det regnade imorse var luften frisk och ingen sol så Silahs orkade med det hela. Vi gick ner till stranden så han fick bada sen vidare upp i skogen och hem. Skönt att börja dagen så. Vikingstrand är tyvärr sådär eftersom det är inte är sandbotten utan sten, och det gör ganska ont att gå på dom. Domsten är mycket bättre med sin sand!
Pappa är snäll och ställer upp och hjälper mig med Silahs nu när han har semester och jag jobbar.
Har precis varit ute en runda med Sillen nu när jag kom hem och snart är det sängen efter Satc...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar