lördag 3 juli 2010

Sommaren är här!!

Jag är fruktansvärt trött idag, sov knappt något inatt för Silahs roade sig med att vakta, vet inte riktigt vad det var han såg. Gick upp fem för att jobba och slutade två gick hem om och en runda med Silahs sen stack jag ner till Gröningen o mötte Pernilla, Josse och Emma. Vid sex gick vi hem och skulle sen ses där nere igen för att grilla. Jag var så hungrig så jag beslöt mig för att beställa en pizza istället. Började göra mig iordning men kom sen inte en meter. Jag orkar bara inte dessutom ska jag jobba imorgon. Tjejerna skulle ut och då är det inte mega kul och gå hem och lägga sig.
Solen har tagit en del på mig om man säger så, satan! haha att man aldrig lär sig.
Vi var nämligen på gröningen igår också och det var då jag förvandlade mig själv till en pölse på två ben.
När jag hade vatt hos tandläkaren i torsdags cyklade jag en snabb sväng bort till Bunker Bar där Pernilla, Emelie, Sofie och alla grabbarna satt, Mick vände plattor och det var riktigt bra stämning. Hade velat stanna längre men var tvungen att dra hem...

Igår fick jag årets absolut bästa sms, Nadde kommer hem och det kanske för alltid! Blev fantastiskt glad har saknat henne så himlans mycket. På tisdag är det Welcome Home party hos henne, ganska tajmat att jag är ledig på onsdag. Åå det kommer bli så himla bra när hon kommer hem!

Känns jävligt ball att sitta hemma en lördag kväll halv elva och det fortfarande är varmt ute!

Tycker synd om Silahs som inte kan gå alls långt på dagen och nu knappt på kvällen heller. Har precis spelat lite spel med honom och gått sista minisvängen. Det är så varmt så han pallar inte, stackarn.
Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Är som sagt alldeles för trött!
NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar