onsdag 21 juli 2010

Solen skiner

Det blir lite glest med uppdateringar här ibland. Men har faktiskt inte suttit vid datorn på några dagar. Utställning som ni vet i lördags, söndagen bjöd på att min syster och hennes sambo kom ner. Jag jobbade då med om jag inte minns fel. I måndags var vi allihop (utom lillebror som sover hela dagarna) på pålsjö krog och käkade lunch. Sen åkte vi ut till Magasin 36 i Höganäs. Jag ville ha typ alla möbler och prylar där!
Hade faktiskt kunnat tänka mig att ha ett liknande ställe och köpa in gamla möbler och fixa dom, sen sälja det svindyrt.
Tisdag var det Gröningen hela dagen med Jennifer, Pernilla, Josse, Jennie och hennes lilla bebis Tuva. Jag fick hålla, så himlans söt!
Idag har jag jobbat och ska så göra tom. fredag... Lucky me?! Lärde pappa äta sushi idag efter jobb, han gillade det!
Har studerat alla senast upplagda hundannonser på blocket och skakat på huvudet över hälften.
Nu ska jag ut en sväng med Silahs, lagom svalt ute för honom nu såhär vi elva snåret. Men får skynda mig för nu börjar Sex and the city!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar