onsdag 28 juli 2010

Jag och Nadde förra året

Inventering på jobb idag, man kan ju ha roligare... Efter att ha räknat smink i över åtta timmar idag så är jag ganska trött i huvudet. Stackars Sillen har varit hemma själv pappa har såklart varit här och gått ut med honom en runda och hållt honom sällskap en stund.
Ska hem till Nadde och grilla och spela spel ikväll så jag går hem till mamma med Silahs. Eftersom Nadde bor nästan granne med mamma. Tur att han får vara där, fastän han käkar upp hennes blommor och gräver i rabatterna... Hur får man honom till att sluta med det förresten?
Hade han inte fått vara där så skulle jag fått stanna hemma med honom. Har inte samvete till annat. Har redan dåligt samvete för att han får vara hemma själv när jag jobbar.
Dags att vinna drömvinsten snart så jag och Silahs kan glida resten av våra liv. Nu ska jag vila en stund sen är det dags att göra sig iordning för kvällen. Blir lugnt ikväll eftersom jag jobbar imorgon men börjar inte förrän 12.45 så får iallafall sova ordentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar