söndag 6 februari 2011

Bk och Råå vallar

Issa frågade om jag vill följa med henne och Patrik till Bk och träna. Det var jag självklart på även Emmelie (som jag för övrigt tillbringade kvällen hos igår med två glas vin, trevligt!) följde med. Silahs var jätte duktig idag, han hoppade på mig men eskalerade aldrig utan jag fick ner honom fort igen. Hade inte gjort något om han visat upp dagens sida igår men jag vet att han kan när han vill iallafall. Jag och mamma hade bestämt att vi skulle ut och gå idag så hon kom och hämtade mig och S och vi körde ut till Råå vallar. Väldigt bra miljöträning med massor av hundar och människor. Efter promenaden hälsade vi på mormor i minneslunden, en sväng in om ÖB och handlade rengöringsmedel. Nu har vi landat hemma hos mamma och söndagsmiddag väntar, fint! Perfekt söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar