söndag 20 februari 2011

En dag på Bk

Det blev jätte fint väder idag också! Jippii!
Isabell frågade om jag ville följa med till Bk och träna och jag var ju inte sen på att hänga på. Patrik är så snäll så han erbjöd sig att ta cykeln med bak på bilen så att han kunde cykla bort till Hittarpshallen och kolla fotboll för att vi skulle kunna sätta in hundarna i bilen. Mycket, mycket gulligt av honom!
Emmelie ville också följa med så vi var tre damer och 5 hundar som alla var jätte duktiga, Ebba var lite busig men rolig. :P Vi har tagit ganska mycket bilder. Så jag slutar skriva nu och lägger upp dom istället.
Silahs övar lite utställningsposition

Som ett spjut över hindret :P

Silahs kan trolla och hålla apporten i luften.

Linförighet

Kolla vad jag har hittat!

"Detta va la inga konstigheter"

Snygg vovve!!

Lille Albin, hur söt får man vara? 
5 månader och apporterar


Bebishopp, duktig!

Linförighet

Vilda

Vilda dansar
Vilda, ridgeback, går fint


Utställningsträning, snygg!

"Matte jag kommer!!!"

Vilda hoppar högt!

Ebba apporterar

"Kolla här matte vad jag har hittat där borta!"

Ebba går fot

Så var det Ebbas tur att skutta lite. 

5 kommentarer:

  1. Vilka jätte fina bilder!!
    & Silahs är så snygg!

    SvaraRadera
  2. Så duktiga ni är! Jag vill också träna på barmark! Här lyser våren med sin frånvaro. :-(

    SvaraRadera
  3. Tack :) Barkmark har vi men det är kallt som attan, hoppas på att snön håller sig långt borta! ;)

    SvaraRadera