fredag 25 februari 2011

Sjuuuk

Vet inte om det var jätte smart att gå och jobba igår när jag redan kände mig dålig. Imorse vaknade jag med nästan 39 graders feber och hostade gjorde jag redan så att det står härliga till! Känns som huvudet ska sprängas varje gång jag hostar eller rör på ögonen. Ja! det är faktiskt jätte synd om mig! Jag va över och hämtade pengar i Danmark sen åkte jag rätt hem och la mig på soffan och här har jag legat precis hela dagen. Förutom när jag gick ut med S i 5 minuter och när jag va nere o hämtade sushi.
Stackars S har knappt varit ute idag, 5 minuter i morse, 30 minuter med dagmatte och 5 minuter med mig ikväll. Men jag orkar verkligen inte idag.
Skulle egentligen jobba imorgon men tror inte det är så bra och stå där med feber och hosta i caféet.
Snart har jag hostat upp lungorna och strax börjar Let`s Dance!

1 kommentar: