onsdag 23 februari 2011

Liten kort uppdatering

Sov läääänge idag, ända till tio! Var iof uppe vid åtta o gick en sväng med S o gav honom mat. När jag vaknat igen gick vi en lång promenad på 8-9 km det var rätt skönt ute men kallt. Nu vill jag, precis som alla andra, att våren ska komma! Jobbade ett kort arbetspass på eftermiddagen o sen har jag roat mig med att hälla i mig te och Ipren. Och pratat med Emmelie i telefon och då naturligtvis diskuterat hundar och såklart löst lite andra vardagliga världsproblem :). Imorgon blev det tydligen jobb igen och det precis hela den vakna tiden på dygnet men det är desto trevligare att få lönebeskedet nästa månad. Trivs ganska bra på mitt jobb och har bra kollegor så har inget att klaga på där inte. :) ska sova nu och hoppas på att det skitet som håller på att bryta ut i min kropp försvinner snabbt igen. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar