torsdag 10 februari 2011

Får väl köra en liten kort resumé av dom senaste dagarna.
I Tisdags var jag som vanligt i skolan och på kvällen kom Carro hem till mig. Vi satt och snackade oss genom kvällen till klockan blev läggdags och lite till.
Sen följde jag och Silahs Carro halvvägs hem och vi hann bli livrädda för en man som gick på andra sidan gatan, han var faktiskt lite skum. :)

Så blev det onsdag och ännu en skoldag, slutade tidigt, gick hem, bytade om mitt snabbaste, klädde på Silahs sitt koppel och mötte Jennifer och hennes Raa.
Raa är en golden hane på 6 år som Jennifer tagit över från sin pappa. I fredags flyttade han hem till Jennifer och Charlie och han stormtrivs redan. Super kul!
Ännu roligare är att Silahs och Raa går jätte bra ihop. Jag har funderat lite på det här med Silahs och andra hanar efter incidenten på Bk men fick nu bevisat för mig att där är inga konstigheter med det. Tror iof inte att han går ihop med alla hanar men det gör å andra sidan inte hans matte heller. ;)
Nej, men jag tror att det är lite som med oss tvåbenta att man inte kan älska alla helt enkelt.
Vi gick iaf en promenad i skogen och Silahs ville inget hellre än att han och Raa skulle leka. Men tycker det är viktigare att dom kan promenera ordentligt tillsammans först.

Idag har jag fått ta ledigt från skolan då jag skulle på hälsoundersökning i Helsingör. Vart annat år måste vi göra det och förnya vår "blåbok" som vi har på jobb.
Det gick bra, inga fel på mig inte mer än dom vi redan visste och det går tyvärr inte att göra något åt... :P
Gick en runda på stan och det har kommit in massa vårfint i butikerna!

Blev en regnig promenad med Silahs, närmre bestämt 6 km. Gunilla har laddat ner en app på sin lur som heter runkeeper så det var ju jag också tvungen att göra. Har faktiskt undrat hur lång vår promenad egentligen ganska länge och nu vet jag det. 6 km som sagt, lagom.

Har pluggat lite tidigare idag och ska nog plugga lite till nu. Hörs! Haj!

By the way! Emmelie min vän har också skaffat sig en blogg nu den hittar ni HÄR ska såklart även lägga till den bland dom andra länkarna också. :)

Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar