lördag 19 februari 2011

Solsken!

Gick upp imorse och började göra mig i ordning för en lång promenad i det fantastiska (iof svinkalla) väder vi haft idag. Kom inte längre än ut ur duschen så ringde dom från jobb och undrade om jag kunde komma in. Blev faktiskt glad för att dom ringde så istället för promenad-kläder blev det min snygga uniform. Snälla mamma ställde, som alltid, upp och passade Sillen. :) Mycket att göra på båten idag och det är roligt för då går tiden så fort. Jag köpte med vin som jag och Steffi skulle dricka hemma hos Jocke ikväll. Men jag fastnade hos mamma, vi har ätit god middag och nu ska jag slänga mig på soffan.
Stackars Izzy (Steffis vovve) har jätte ont i sitt ben och vill inte gå på det alls, :( hoppas hon blir bättre snart!
Hoppas det blir lika fint väder imorgon som idag för då är jag ledig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar